TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Andrychów nie chce mpTechnology i szuka dalej
- Opublikowano: 23.08.2019 17:30:32
Andrychów nie chce mpTechnology i szuka dalej

To już czwarte podejście kiedy Andrychów będzie próbował swoich sił w znalezieniu wykonawcy, który zbuduje system dynamicznej informacji przystankowej i system zarządzania transportem.

Zamówienie ma być realizowanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Poprzednim razem zamawiający otrzymał jedną ofertę – od mpTechnology Sp. z o.o., która zaproponowała realizację zamówienia za cenę 876 744,00 PLN.

Kwota ta okazała się jednak za wysoka w stosunku do budżetu zamawiającego, który wyniósł 818 135,00 PLN.

Różnica zatem nie była duża, lecz mimo tego urzędnicy nie zwiększyli budżetu, a w konsekwencji przetarg został unieważniony. Zamawiający przewiduje, że dokumentacja projektowa zostanie sporządzona w ciągu 4 miesięcy od podpisania umowy, a roboty budowlane mają być przeprowadzone w ciągu 8 miesięcy od chwili zawarcia umowy. Przypomnijmy, że zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą: "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury przystankowej wraz z systemem dynamicznej informacji przystankowej i systemem monitoringu wizyjnego w Gminie Andrychów". Jest on realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.

Etapy realizacji inwestycji

Zakres przedmiotu zamówienia nie zmienił się i nadal obejmuje:

1. etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) wraz z wymaganiami techniczno – użytkowymi, zestawieniem zbiorczym przystanków i wyposażenia, wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub innego dokumentu na prowadzenie robót budowlanych,

2. etap II - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez wykonawcę, a zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej. Etap ten obejmuje w szczególności:

- dostawę, montaż elementów systemu dynamicznej informacji przystankowej w tym: 14 tablic informacji przystankowej LED wraz z niezbędnym oprogramowaniem i osprzętem koniecznym do prawidłowego działania systemu, zabudowanych w wyznaczonych wiatach przystankowych wraz z podłączeniem do sieci energetycznej,

- dostawę i montaż 1 tablicy informacji przystankowej LED, jednostronnej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i osprzętem koniecznym do prawidłowego działania systemu, zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego i autobusowego wraz z podłączeniem do sieci energetycznej,

- szkolenie personelu zamawiającego,

- dostawę i montaż wyposażenia jednego stanowiska dyspozytorskiego w centrum zarządzania transportem publicznym oraz wszelkich urządzeń wchodzących w skład systemu,

- instalację oprogramowania, wyposażenie w monitory dużoformatowe, przyłączenie ich do sieci energetycznej i informatycznej oraz doprowadzenie do pełnej sprawności funkcjonalnej,

- stworzenie, konfiguracja i uruchomienie portalu internetowego dotyczącego transportu publicznego oraz oprogramowania dla urządzeń mobilnych.

Specyfikacja tablic SDIP

Tablice elektroniczne dynamicznej informacji przystankowej muszą wykorzystywać technologię diodową (kolor bursztynowy) do wyświetlania informacji i być przystosowane do pracy ciągłej. Mają one posiadać czujnik temperatury, który na bieżąco zmierzy temperaturę powietrza. Będą wyposażone w moduł zapowiedzi głosowych, informujący osoby niedowidzące o godzinie przybycia autobusu lub minutach jakie zostały do przybycia pojazdu, numerze linii i kierunku jazdy, poczynając chronologicznie od autobusów które przyjadą najwcześniej.

Centrum zarządzania

Zadaniem centrum zarządzania transportem publicznym jest sprawne zarządzanie i obsługa transportu publicznego w oparciu o informatyczny system zarządzania. Wykonawca w ramach zamówienia rozbuduje istniejący u zamawiającego system zarządzania transportem, uwzględniając posiadane przez zamawiającego urządzenia i oprogramowanie oraz zintegruje je z posiadanym systemem, w zakresie importu danych z istniejącego systemu rozkładowego. Procesy i operacje muszą odbywać się w sposób płynny i automatyczny. System zarządzania transportem publicznym winien obejmować system zarządzania taborem autobusowym oraz system zarządzania dynamiczną informacją przystankową w czasie rzeczywistym. System powinien działać w oparciu serwer centralny, system komputerowy wraz z dedykowanym oprogramowaniem. Centrum zarządzania posiadać będzie dodatkowe jedno stanowisko dyspozytorskie zlokalizowane w dyspozytorni w Zakładzie Gospodarki Komunalnej.

Strona internetowa

Portal www będzie umożliwiał mieszkańcom wyświetlenie aktualnych rozkładów jazdy bez konieczności wskazywania konkretnego przystanku. Na portalu będą również wyświetlane w formie przewijanego tekstu komunikaty dla mieszkańców. Strona internetowa udostępni szczegółową mapę Andrychowa, na której będą wyświetlane pozycje wszystkich zalogowanych do systemu autobusów wraz z aktualnym czasem opóźnienia lub przyśpieszenia w porównaniu do założonego rozkładu jazdy.

Warunki przetargu

Zamawiający ustalił termin otwarcia ofert na dzień 19 września. Wyodrębniono trzy kryteria oceny ofert i są nimi tak jak poprzednio: cena (60%), okres gwarancji (30%), termin zakończenia robót budowlanych w ramach etapu II (10%).


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
SDIP
Andrychów
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....