TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Biuro Obsługi Interesantów szczecińskiego ZDiTM po nowemu
- Opublikowano: 19.03.2019 14:45:36
Biuro Obsługi Interesantów szczecińskiego ZDiTM po nowemu (foto: UM Szczecin)

W najbliższych dniach poprawi się komfort osób, które mają do załatwienia sprawy w Zarządzie Dróg i Transportu Miejskiego.

Zakończył się remont BOI, po którym do dyspozycji mieszkańców będą dwa stanowiska bezpośredniej obsługi i obszerny hol z miejscem do wypełnienia wniosku. Do tej pory w BOI do dyspozycji mieszkańców Szczecina było jedno okienko i mały stolik w niewielkim holu. Po zmianach bardziej komfortowo będzie można załatwić wszelkie formalności i uzupełnić ewentualne dokumenty. Nowe stanowiska są zarówno dla osób obsługiwanych bezpośrednio jak i oczekujących na swoją kolej. Nowością jest również miejsce dla osób niepełnosprawnych, które do tej pory mogły mieć problem z dostępem do okienka.

Panie w Biurze Obsługi Interesantów obierają każdego dnia setki telefonów i przyjmują około 120 pism - mówi Hanna Pieczyńska, rzecznik prasowy ZDiTM. Do tego dochodzi także pomoc bezpośrednia osobom, które przychodzą osobiście w ZDiTM. Przyjęcie wniosku, pomoc w jego wypełnieniu, udzielenie informacji - to tylko część obowiązków BOI. Po zmianach wzrośnie komfort i wydajność pracowników działu obsługi interesantów, ale przede wszystkim petenci będą mogli szybciej i wygodniej załatwić swoją sprawę, ponieważ do obsługi bezpośredniej oddelegowane zostaną dwie, a nie jedna jak do tej pory, osoba – dodaje.

Biuro Obsługi Interesantów czynne jest w dni robocze w godzinach od 7:30 - 15:30.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Szczecin

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....