TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

ETZT 2020: ZTM chce przekonać pracodawców do komunikacji
TransInfo.pl - Opublikowano: 21.09.2020 12:00:55
ETZT 2020: ZTM chce przekonać pracodawców do komunikacji

Specjalna oferta dla pracodawców to kolejna inicjatywa rozpoczęta przez ZTM w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu.

Jej celem jest zachęcenie pracodawców do promocji komunikacji miejskiej wśród swoich pracowników. Pierwszym partnerem, który razem z ZTM będzie propagował komunikację miejską jest firma TDJ.

Zostań komunikacyjny partnerem!

W ramach programu w promocję transportu publicznego mają włączyć się poszczególne firmy. ZTM przyznawał będzie im tytuł partnera, który łączy się z przeprowadzeniem akcji promocyjnej. Przedsiębiorstwo może również otrzymać możliwość zamieszczenia reklamy na nośnikach ZTM.

Firmy, które przystąpią do programu mogą zyskać dedykowaną obsługę, a nawet zniżki na zakup biletów. Dodatkowo podróż komunikacją publiczną pozwala ograniczyć koszty dojazdu do pracy, a także może przyczynić się do ograniczenia korków na głównych ulicach miast w godzinach szczytu. Jeden autobus może bowiem przewieźć tyle osób, ile znajduje się nawet w kilkudziesięciu samochodach osobowych. Zmniejszą się korki, skróci się czas dojazdu do pracy, a wszyscy ci, którzy wybiorą przejazd autobusem lub tramwajem, nie będą musieli tracić dodatkowych minut na znalezienie miejsca parkingowego.

-"Wyjście do pracodawców to nasza kolejna inicjatywa podjęta w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu. Polega ona na sprzedaży biletów miesięcznych firmom. Przy większym zamówieniu możemy oczywiście rozmawiać o rabacie. Chcemy w ten sposób nakłaniać przedsiębiorców do tego, aby ci przekonywali swoich pracowników do korzystania z komunikacji miejskiej – wyjaśnia Michał Wawrzaszek, rzecznik prasowy ZTM. – Dlaczego? Dlatego, że jest ona bardziej ekologiczna, rozwiązuje problemy z parkowaniem i jest to pewnego rodzaju benefit dla pracowników. Ponadto jest to element wpisujący się w wartości, które są podzielane przez nowoczesne, duże firmy. Z jednej strony chodzi m.in. o idee, np. troskę o planetę. Z drugiej strony o wyróżnienie się na rynku pracy – wylicza Wawrzaszek.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
akcja
ETZT
GZM

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....