TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Jacek Wilk pyta o prawa pasażerów
TransInfo.pl - Opublikowano: 29.09.2016 16:49:24
fot. sejm.gov.pl

Poseł ruchu Kukiz'15, Jacek Wilk pyta Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa o przestrzeganie praw pasażerów. Prezentujemy treść interpelacji.

"Szanowny Panie Ministrze,


zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 181/2011 dotyczącym ochrony praw pasażerów w autobusach, każde z państw członkowskich powinno wyznaczyć organ odpowiedzialny za egzekwowanie w/w rozporządzenia. Ustawa z dnia 20 lutego 2015 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2015 poz. 390), wskazuje jako organ odpowiedzialny za egzekwowanie rozporządzenia Główny Inspektorat Transportu Drogowego.

W związku z brakiem jakiejkolwiek informacji na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego na temat ochrony praw pasażerów zwracam się z zapytaniem:

1. W jaki sposób należy kierować skargi na przewoźników w transporcie drogowym?

2. Ile skarg na przewoźników zostało rozpatrzonych przez Główny Inspektorat Transportu Drogowego w 2015 roku?

3. Ile kontroli w zakresie stosowania się do rozporządzenia (UE) nr 181/2011 przez przewoźników przeprowadził Główny Inspektorat Transportu Drogowego

w 2015 roku?

4. W jaki inny sposób Główny Inspektorat Transportu Drogowego egzekwuje rozporządzenie (UE) nr 181/2011?"


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Sejm
prawo
MIB

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....