TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Pixel z ofertą na serwis białostockiego systemu zliczania pasażerów
TransInfo.pl - Opublikowano: 23.10.2019 16:30:16
Pixel z ofertą na serwis białostockiego systemu zliczania pasażerów ; fot. UM Białystok

Białystok chce mieć sprawny system zliczania potoków pasażerskich. W tym celu konieczna jest konserwacja tego systemu i bieżące usuwanie wszelkich usterek.

Do tego zamówienia zgłosiła się tylko firma Pixel z ceną 349 974 zł, oferując:

czas usunięcia awarii krytycznej systemu - 72 g

czas usunięcia awarii niekrytycznej systemu 120 g

czas usunięcia usterki systemu - 168 g.

Teraz miasto najprawdopodobniej podpisze umowę ze bydgoską firmą na okres 12 miesięcy.

Zadania dla wykonawcy

Usługi obejmą 211 autobusów wyposażonych w moduł nadawczo-odbiorczy, wtym 173 autobusy wyposażone w system bramek liczących. Wykonawca, który wygra przetarg będzie miał obowiązek przeprowadzania kompleksowych przeglądów poprawności funkcjonowania systemu pomiaru potoków pasażerskich (zwany również systemem bramek liczących) zainstalowanego w autobusach Białostockiej Komunikacji Miejskiej - dwa razy w roku, tj. w październiku oraz maju. Jednocześnie do zadań wykonawcy należeć ma ciągłe utrzymanie sprawności wszystkich urządzeń systemu zliczania pasażerów zamontowanych wpojazdach, a ponadto:

- oczyszczanie, regulowanie i kalibrowanie sensorów według dokumentacji producenta urządzenia (Dilax lub Irma),

- monitorowanie poprawności łączności i wymiany danych pomiędzy sensorami zainstalowanymi nad drzwiami, analizatorem danych i sterownikiem informacji liniowej (KPP2 lub AsteriX) gromadzącym i przypisującym zarejestrowane pomiary do wybranej w danym momencie trasy,

- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem lokalnej transmisji danych pomiędzy sterownikami informacji liniowej (KPP2 lub AsteriX) zainstalowanymi wpojazdach wyposażonych w bramki liczące a stacjami bazowymi (tzw. DAS Data Access Server),

- sprawdzenie ustawień w autobusowych sterownikach informacji liniowej rejestrujących dane z bramek,

- sprawdzanie błędów pomiarowych na podstawie danych zarejestrowanych woprogramowaniu Pixel Data Analizator,

- sprawdzenie poprawności sygnału otwarcia poszczególnych drzwi,

- sprawdzenie poprawności sygnału GPS docierającego do sterownika informacji liniowej,

- sprawdzenie obecności klucza sprzętowego w sterowniku informacji liniowej pozwalającego na rejestrowanie danych z bramek,

- sprawdzanie spójności i integralności danych przetwarzanych przez analizator, anastępnie gromadzonych w pamięci sterownika informacji liniowej,

Elementy podlegające naprawie

Do elementów, które mają podlegać naprawie, zamawiający zaliczył:

- analizator rejestrujący dane z sensorów,

- sterownik informacji liniowej (w zależności od pojazdu KPP2 lub AsteriX) gromadzący dane przesyłane z analizatora, przypisujące je do wybranej trasy izapewniający transmisję danych za pośrednictwem medium transmisyjnego na stację bazową (DAS),

- sensory zainstalowane nad każdymi drzwiami,

- modem nadawczo-odbiorczy,

- stacja bazowa (DAS).





Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
informacja
Pixel
Białystok
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....