TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Powstała partia indywidualnych kierowców
TransInfo.pl - Opublikowano: 03.04.2019 17:30:10
Powstała partia indywidualnych kierowców

Celem nowej Partii Kierowców jest walka o szeroko rozumiany interes indywidualnych kierowców. Wystarczy rzut oka na profil PK i już wiadomo, że nie są to wielbiciele rowerzystów, czy komunikacji miejskiej.

Nowo powstała Partia Kierowców zapowiedziała start w wyborach do Parlamentu Europejskiego; ugrupowanie w PE chce walczyć o prawa kierowców i transportowców. Partia Kierowców wystartuje też w jesiennych wyborach do Sejmu i Senatu.

2 kwietnia na konferencji prasowej, która zainaugurowała działalność ugrupowania, p.o. prezesa Partii Kierowców (PK) Halszka Bielecka poinformowała, że nowa partia została już zarejestrowana. Zapowiedziała też, że partia wystartuje w najbliższych wyborach do PE. W europarlamencie partia chce wpływać na regulacje dotyczące ruchu i transportu drogowego.

Najprawdopodobniej pod koniec tygodnia odbędzie się konwencja założycielska ugrupowania; wtedy zostaną wybrane władze nowej partii. Paweł Kubalski p.o. wiceprezesa PK zapowiedział, że nowy zarząd będzie się składał z osób, które obecnie pełnią obowiązki na stanowiskach kierowniczych.

Walka z "ideologią antysamochodową"

Partia zapowiada, że będzie "partią merytoryczną", która chce chronić prawa kierowców, ale też transportowców. Chce też walczyć z absurdami drogowymi, "ideologią antysamochodową" i "fiskalizacją" ruchu drogowego, czyli m.in.: systemem mandatów, których celem - zdaniem Kubalskiego - nie jest poprawa bezpieczeństwa na drogach, a ściąganie środków finansowych od kierowców i analogicznym zjawiskiem w systemie szkolenia kierowców.

"Zauważyliśmy potrzebę obrony praw kierowców, ochronę ich interesów. Jest to ważne, bo kierowcy są jedna z najbardziej dyskryminowanych grup (...) Dlatego chcemy, aby ta grupa miała swoich reprezentantów" - mówiła Bielecka. "Chcemy sprawiedliwego prawa, prostych, jasnych przepisów. Chcemy eliminować absurdy drogowe, ale również walczyć z niesprawiedliwością. Chcemy chronić interesy naszych kierowców, w tym kierowców zawodowych, którzy mają nierówne szanse wewnątrz UE" - dodała.

"Rozsądna komunikacja"

Inne postulaty PK to m.in.: "rozsądna komunikacja", "nowoczesna infrastruktura - rozbudowana i przejezdna". Bielecka zapewniła, że PK nie jest przeciwko rowerzystom, czy komunikacji miejskiej. "Chcemy, żeby wszyscy byli traktowani równo, żeby prawo wyboru do tego, jaki wybieramy środek transportu, nie był piętnowany" - podkreśliła.

"Nie będziemy uprawiać polityki. Nie jesteśmy ani za PiS, ani przeciwko PiS, za PO, czy przeciwko (Platformie). My będziemy zajmowali się tylko i wyłącznie sprawami kierowców, żeby uporządkować prawo drogowe i spowodować lepsze bezpieczeństwo na drogach" - powiedział Kubalski.

"W Polsce system szkolenia produkuje kaleki i śmiertelne wypadki, ponieważ jest nastawiony na fiskalizację. Na uwalanie na egzaminach, po to tylko, żeby wykupywać następne egzaminy. Produkowanie kalek to jest obciążenie dla całego społeczeństwa i robienie krzywdy tym ludziom, którzy tymi kalekami się stają, a to jest roczny przyrost ponad 5 tys. osób" - mówił Kubalski.

Tomasz Parol (PK) i szef portalu Anuluj Mandat podkreślił, że PK chce docierać do ludzi z informacją, o tym, że wszystko co słyszeli na temat bezpieczeństwa na drodze, na temat pracy kierowców, przez ostatnie 25 lat, to jest "masa bzdur i stereotypów". Jak dodał, nowoczesne drogi i węzły komunikacyjne pozwalają, aby kierowcy przemieszczali się po nich z prędkością 200 km/h i "żeby było bezpiecznie". (PAP)



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
sejm
  • Krzysztof Ruciński – 03.04.2019

    1 kwietnia już był?

  • Zbigniew Olech – 03.04.2019

    Nie wiem jaką grupę popiera osoba, którą pisała ten post, ale jest to co najwyżej rynsztok. Obrażanie lvl max. Tak, to się musiało stać, bo kierowcy mogą czuć się poszkodowania i szczuci przez państwo np różnymi opłatami, dlatego potrzebują swojego przedstawicielstwa np w polskim parlamencie.

  • Sebastian Romańczuk – 03.04.2019

    Czyli ta partia jest mi bardzo bliska. :)

  • Mikołaj Wyszyński – 03.04.2019

    Auto i parking prawem, nie towarem

  • Julek Wojciechowski – 03.04.2019

    Ależ jadem plujecie :)

  • Krzysiek Kwidziński – 03.04.2019

    Żenujący post transinfo 🙂 wstyd.

  • Bartek Pietrzykowski – 03.04.2019

    Wkońcu będzie na kogo głosować 😂😂😂😂😂

  • Marek Utkin – 03.04.2019

    Z ostatniej chwili (PAP): Zgłoszono inicjatywę powołania partii osób nie chcących płacić za toalety publiczne i żądających depenalizacji wypróżniania się na terenach publicznych, takich, jak trawniki i parki. Przewodniczący powstającej partii, Janusz Kloc, powiedział: -- Przed nami kupa roboty... :poop: :poop: :poop: :D

  • Krzysztof Kantor – 03.04.2019

    A kto popiera zielona strefę ? A na drodze oczywiście ze powinna być równość no chyba ze mamy równych i równiejszych? Rozumiem ze są auta pod płaszczykiem czyli policja i pogotowie NIE NA SYGNALE (na zasadzie k** k*** łeb nie urwie to można szaleć), autobusy komunikacji miejskiej (no bo przecież hajs w dotowanie komunikacji musi się zwracać do gminy) itd no bo po co są zielone strefy? Bo jakiś biały kołnierzyk się martwi o nas czy o hajs by ludzie więcej korzystali z komunikacji finansowanej przez skarb gminny ? A co do diesli z Niemiec... jakie ma auto osoba pisząca ten artykuł ? Lambo? Tesle? Czy tru polskie FSO POWER ?

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....